Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը վերադարձել է
Ճապոնիայում կայացած հյուրախաղերից
02-12-2008 17:15:00 | Հայաստան | Մշակույթ
ԵՐԵՎԱՆ, 2 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ, ՆՈՅՅԱՆ ՏԱՊԱՆ: Հայաստանի պետական
ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը (ՀՊՖՆ) նոյեմբերի 4-24-ին հյուրախաղերով
գտնվում էր Ճապոնիայում: Ճապոնական «Koransha concert and planning
agency» կազմակերպության հրավերով նվագախումբը ելույթներ է ունեցել
Տոկիոյի, Տոկիգիի, Նիգատայի, Տոյամայի, Օսակայի, Համամացուի եւ
Շիզուոկայի հեղինակավոր համերգասրահներում: Նվագախմբի հետ հանդես
են եկել նաեւ կանադահայ ջութակահար Քեթրին Մանուկյանը եւ ճապոնացի
դաշնակահար Հիրոյո Իմագավան:
Ինչպես դեկտեմբերի 2-ի ասուլիսում հայտնեց նվագախմբի
գեղարվեստական ղեկավար եւ գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը,
հյուրախաղերի ընթացքում նվագախումբը ունեցել է ավելի քան 15
համերգ: Ծրագրում ընդգրկված են եղել Խաչատրյանի, Չայկովսկու,
Ռախմանինովի, Դվորժակի, Բորոդինի եւ Ռիմսկի-Կորսակովի հանրահայտ
ստեղծագործություններ: Նրա խոսքերով, ճապոնիան այն երկիրն է, որը
դասական երաժշտության ամենամեծ լսարանն ունի. նույնիսկ մետրոյում,
սուպերմարկետներում ճապոնացիները լսում են դասական երաժշտություն:
Նրա խոսքերով, դասական երաժշտության բնագավառում Ճապոնիան
Եվրոպայից առաջ է 50, իսկ Հայաստանից` 250 տարով:
«Դասական երաժշտությունը պրոպագանդվում է ամենուր: Ինձ թվում
է, թե մենք վերադարձել ենք հեքիաթային մի աշխարհից: Ես այնտեղից
վերադարձել եմ այլ մարդ դարձած, իսկ հիմա այնպիսի վիճակում եմ
գտնվում, որ չգիտեմ, թե Հայաստանում այուհետ ում համար պետք է
նվագենք»,- նշեց Է.Թոփչյանը` հավելելով, որ ՀՊՖՆ-ը որքան էլ փորձի
պրոպագանդել դասական երաժշտություն, այդուհանդերձ ժողովրդի քիչ
տոկոսին է դա հետաքրքրում: «Հիմա մենք ունենք բարձր մակարդակի
ֆիլհարմոնիկ նվագախումբ, բայց ցավոք այդ նվագախումբը Հայաստանին
պետք չէ, քանի որ պետական ռազմավարություն չկա, իսկ
հեռուսատեսությունը, երաժշտական դպրոցները, կոնսերվատորիան
քարոզում են միմիայն անճաշակություն»,- նկատեց Է.Թոփչյանը: