ԵՐԵՒԱՆԻ ԵՐԹՈՒՂԱՅԻՆ ԳԾԵՐԸ ՍՊԱՍԱՐԿՈՂ ՏՆՏՍՈՒԲՅԵԿՏՆԵՐԸ
ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ ԵՆ ՄՕՏ 2,5 ԱՆԳԱՄ ԲԱՐՁՐԱՑՆԵԼ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ՍԱԿԱԳՆԵՐԸ
30-07-2008 20:24:00 | Հայաստան | Տնտեսութիւն
ԵՐԵՎԱՆ, 30 ՅՈՒԼԻՍԻ, ՆՈՅԵԱՆ ՏԱՊԱՆ: Յուլիսի 7-24-ին «Սամասու»
ընկերութեան անցկացրած մոնիտորինգի տուեալներով, Երեւանի
հասարակական տրանսպորտի երթուղային գծերը սպասարկող
ընկերութիւնների սեփականատէրերի կողմից սակագների մօտ 2,5 անգամ
բարձրացնելու առաջարկները հիմնաւորուած չեն: Ինչպէս յուլիսի 30-ին
ՀՀ վարչապետի մօտ տեղի ունեցած հանդիպման ժամանակ նշեց «Սամասու»-ի
տնօրէն Սամսոն Դավոեանը, մոնիտորինգի արդիւնքներով «Բոգդան»
մակնիշի աւտոբուսներով երթեւեկության սակագինը մասնաւորի կողմից
առաջարկուած 211 դրամի փոխարէն կազմել է 130 դրամ, «Պազ» մակնիշինը`
համապատասխանաբար, 189,8 եւ 93,8 դրամ, իսկ միկրոավտոբուսինը` 202
դրամ եւ 76,31 դրամ:
Ի դէեպ, մոնիտորինգին մասնակցել է 55 մասնագէտ, այդ թւում
26-ը` մասնաւոր հատուածի ներկայացուցիչներ, որոնք սակայն չէին
մասնակցում հանդիպմանը:
Ս.Դավոեանը նշեց, որ ընկերութիւնների սեփականատէրերը դէմ են
արտայայտուել կատարուված հաշուարկներին, քանի որ, ըստ նրանց, ոչ ճիշտ
ժամանակահատված է ընտրուել մոնիտորիգի համար` հաշուի առնելով
արձակուրդները եւ դրանով պայմանաւորուած` ուղեւորների նուազումը:
Սակայն, ըստ Ս.Դաւոեանի, իրենք հաշուի են առել այդ հանգամանքը եւ
հաշվարկներն իրականացրել են 1/32 գործակցով: Այսինքն, հաշուարկուած
ուղեւորների թիւն աւելացուել է 32%-ով:
Վարչապետ Տիգրան Սարգսեանը չբացառեց սեպտեմբերին նոր
մոնիտորինգի անցկացումը: Նա նաեւ նշեց, որ անհրաժեշտ է աւելացնել
«Բոգդան»-ների երթուղիները` միաժամանակ նուազեցնելով
միկրոաւտոբուսների այն երթուղիները, որոնք շահաւետ դրանք
շահագործողների համար: