«Նոյյան Տապան»-ի «Քննարկում հաղորդաշարի հյուրն է ՀՊՃՀ պրոֆեսոր Էդիկ Մանուկյանը (տեսագրություն)


«Նոյյան Տապան»-ի «Քննարկում հաղորդաշարի հյուրն է ՀՊՃՀ պրոֆեսոր Էդիկ Մանուկյանը (տեսագրություն)

  • 06-02-2018 11:00:00   | Հայաստան  |  Քննարկում




Փետրվարի 6-ին «Նոյյան Տապան»-ի ուղիղ եթերում հեռարձակեց «Քննարկում» հաղորդաշարը։ Հյուրն «ԻՍՄԱ» ՍՊԸ-ի տնօրեն, ՀՊՃՀ պրոֆեսոր Էդիկ Մանուկյանը:

Հաղորդումը հեռարձակվեց  ԱՄՆ հայկական AABC հեռուստատեսությամբ, ինչպես նաեւ առցանց՝  «Նոյյան Տապան»-ի  www.nt.am կայքով, «Նոյյան Տապան» հեռուստաընկերության  Youtube-յան  ալիքով«Նոյյան Տապան»-ի ֆեյսբուքյան էջում  եւ «Noyan Tapan TV» ֆեյսբուքյան խմբում։

 
Հաղորդումը վարեց  «Նոյյան Տապանի» հիմնադիր-տնօրեն, փիլ․ գիտ․ թեկնածու Տիգրան Հարությունյանը։
 
 
Հարց 1 – Չի ՞  ուշացել արդյոք բարձրագույն կրթության օրենքի ընդունումը և ինչ պատճառ ունի այդ ուշացումը:
 
Պատասխան 1 – Իհարկե առկա է անթույլատրելի ուշացում, որովհետև մեր վերջին սահմանադրության ընդունումից հետո, որում նշված էր բարձրագույն կրթության օրենքում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությունը, արդեն անցել է երկու տարուց ավելի ժամանակ: Ինձ թվում է ուշացման պատճառն այն էր, որ պետք է փոխվեր բուհերի ռեկտորների կազմը, իսկ դա ձեռք չէր տալիս քաղաքական էլիտային:
 
Հարց 2 – Անցե՞ լ է արդյոք օրենքի նախագիծը հանրային լսումներ: 
 
Պատասխան 2 – Պրակտիկորեն չի անցել: Անձամբ ես շուրջ մեկուկես տարի է դիմել եմ նախարարությանը թույլատրել մասնակցել օրենքի նախագծի քննարկումներին և միշտ ստացել եմ <<սպասեք, մենք ձեզ կհայտնենք>> պատասխանը: Իսկ 2017 թվականի աշնանը, երբ նորից դիմեցի, արդեն քննարկումները վերջացել էին: Իրականում այն ուղարկված էր եղել ռեկտորներին, իսկ նրանք իրենց նեղ շրջանում քննարկել են և ուղարկել ֆորմալ դրական պատասխաններ նախատրարություն, բնականաբար ելնելով իրենց շահերից: Ըստ երևույթին, բացի ինձանից էլի են եղել մարդիկ որ բողոքել են հանրային լսումներ չանցկացնելու կապակցությամբ, իսկ ԿԳՆ ստիպված դեկտեմբեր-հունվար ամիսներին անցկացրեց քննարկում ԵՊՀ-ում: Կարծես թե կազմավորվել էր ինչ-որ հասարակական խորհուրդ, և հարցը ուղարկվեց նաև հանրային խորհուրդ: Այս խորհուրդներում ըստ երևույթին ընդգրկված են եղել միայն պաշտոնատար անձինք: Այնինչ ես սպասում էի որ կկազմակերպվեն լայն քննարկումներ բուհերի կոլեկտիվների ընդհանուր ժողովներում: Մասնավորապես պոլիտեխնիկում նման բան չի եղել:
 
Հարց 3 – Ո՞ րն է ձեր կարծիքով ամենախոշոր և ամենաանընդունելի սխալը օրենքի նախագծում:
 
Պատասխան 3 –  Օրենքը հակասում է մեր սահամանադրությանը: Քանի որ ըստ վերջինիս բուհը պետք է լինի ինքնակառավարվող և ինքնավար(հոդված 39): Իսկ այս օրենքով այսպես կոչված կառավարման խորհրդի օգնությամբ, որը փաստորեն չի ձևավորվում բուհի կոլեկտիվի կողմից այդ խորհուրդը ինքն է ընտրում ռեկտորին, որն էլ չընտված լինելով կոլեկտիվի կողմից գործում է ինչ կուզեմ այն կանեմ սկզբունքով: Ասեք խնդրեմ՝ որտեղ է նման սխեմայում ինքնակառավարումը, և ինչպես է կոլեկտիվը մասնակցում իր կառավարման գործերին:
 
Հարց 4 – Դուք դե՞ մ եք <<կառավարման խորհուրդ>> հասկացությանը: Ձեր կարծիքով ինչով է բացատրվում այդ խորհրդի անհրաժեշտությունը:
 
Պատասխան 4 – Ինձ համար հարցը խիստ պարզ է, մտցնելով անհասկանալի կառավարման խորհուրդ հասկացությունը, հանրապետության քաղաքական էլիտան ցանկանում է նրա օգնությամբ հնի պես բուհերում նշանակել իր ցանկացած ռեկտորներին և նրանց օգնությամբ կառավարել ուսանողության համեմատաբար ըմբոստ զանգվածը: Կուզեի քննարկել այդ կառավարման խորհրդի կազմի ձևավորման հարցը: Նրանց 50 տոկոսը բուհից դուրս մարդիկ են՝ գործարարներ,հովանավորներ և պետ.ապարատի աշխատողներ, մնացած 20 տոկոսը ուսանողական խորհրդի անդամներ, իսկ 30 տոկոսը կոլեկտիվի անդամներ, որոնք ընտրվում են գիտ խորհրդի կողմից: Քանի որ գիտ խորհուրդը ձևավորված է հիմնականում պաշտոնատար անձանցից ապա ստացվում է որ բուհի կյանքը կառավարող խորհուրդը պրակտիկորեն  չի ընտրվում խորհրդի կողմից:
Չկա սահմանադրությամբ նախատեսված ինքնակառավարում: Վերջերս նախարարության պաշտոնատար անձանց կողմից լսվեցին կարծիքներ, որ կառավարման խորհրդի առաջին 50 տոկոսը թող ձևավորվի բուհերի առաջարկներով, բայց ստացվում է, որ կոլեկտիվը ընտրում է ինչ-որ մարդկանց որոնք ընտրում են ռեկտորին: Պարզ է, որ շատ ավելի ճիշտ կլինի որ բուհի ռեկտորը չընտրվի նման միջնորդված ձևով, այլ ընտրվի ուղղակիորեն բուհի ընդլայնված  գիտական խորհրդում: Նման դեպքում նոր կիրականացվի բուհի ինքնակառավարում պրոցեսը, ռեկտորը կլինի հաշվետու իր կոլեկտիվին:
 
Հարց 5 – Ի՞ նչ կարծիք ունեք կառավարման խորհրդում ուսանողական խորհրդների մասնակցության մասին:
 
Պատասխան 5 – Ներկայիս ուանողական խորհուրդներում չեն մտնում բարձր առաջադիմությամբ ուսանողներ, այլ թույլ ուսանողներ ապագա վարչարարական աշխատանքին ձգտողներ և փաստորեն դառնում են գործիք քաղաքական կուսակցությունների ձեռքում: Ամենակարևորը այս խորհուրդները չեն ընտրվում ուսանողական զանգվածի կողմից այլ իրենք իրենց են ընրում , ինչպես մաֆիոզ կառուցվածքները: Եվ փոխանակ նման խորհուրդները զբաղվեն ուսանողների սպորտային մշակութային կյանքի կազմակերպմամբ ֆակուլտետային խորհուրդներում, միանգամից ձայն է ստանում ռեկտորի ընտրման հարցում, նորից եմ նշում չլինելով գոնե նորմալ ուսանող:
 
Հարց 6 – Կո՞ ղմ եք արդյոք բուհում գործող գիտական կոչումների ցանկից դոկտորի կոչման կիրառումից դուրս մղմանը:
 
Պատասխան 6 – Ես կասեի այս օրենքի նախագծում քիչ լավ բաներից սա է: Դոկտորի կոչումը պետք վաղուց հանվեր հանրապետությունում, քանի որ նրա առկայությունը ստեղծում էր գիտական բյուրոկրատիա: Մասնագետները փոխանակ զբաղվեն գործով, զբաղվում են կոչումներ ձեռք բերելու ջանքերով: Վերջում դառնում են թղթով գիտնականներ, բայց ոչ մասնագետներ:
 
Հարց 7 – Նախատեսվու՞ մ է արդյոք օրենքում բուհական գիտության աշխատանքների կանոնակարգման հարցը:
 
Պատասխան 7 – Դժբախտաբար ոչ, այնինչ պետք է բուհում լինեն գիտական միավորներ, բայց նրանք պետք զբաղվեն ոչ թե հիմնարար, այլ կիրառական գիտություններով: Նրանց աշխատանքի արդյունքը պետք է լինի ոչ թե հոդվածներ այլ կոնկրետ արժեքներ, որոնք էլ պետք է ներդրվեն ՀՀ տնտեսության մեջ, իսկ բուհի բարձր կուսերի ուսանողությունը պետք է մասնակցի նման աշխատաքներին` դարձնելով այն իրենց ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղադրիչներից մեկը:
 
Հարց 8 – Ի՞ նչ կարծիք ունեք բարձրագույն կրթության ընդհանուր ռազմավարության մասին:
 
Պատասխան 8 – Ոչ բարձրագույն ուսուցման օրենքներում, ոչ էլ կյանքում չի պլանավորվում շրջանավարտների կազմի քանակական և մասնագիտական պարամետրերը: Բուհերում չի հիմնավորվում պետության կողմից կատարվող ծախսերը, չի հիմնավորվում, թե տնտեսության մեջ ինչի համար են պետք բուհերի շրջանավարտները: Շատ հաճախ բուհերը պատրաստում են շրջանավարտներ, որոնք, չունենալով իրենց ուժերի ներդրման տեղ հանրապետությունում, ստիպված հեռանում են երկրից:
 
 
 
 
 

 

Հաղորդումը ուղիղ հեռարձակվում է .

TV - AABC (Լոս Անջելես, ԱՄՆ)

TV - Noor (Ֆրեզնո, ԱՄՆ)

TV - Noyan Tapan  (Connectto TV Box)

FB - Noyan Tapan (Նոյյանn Տապան)

Youtube - Noyan Tapan TV. Special Programs /Հատուկ ծրագրեր

 

Հաղորդման տեսագրությունը կարելի է դիտել

TV - Noor (Ֆրեզնո, ԱՄՆ) 

TV - Noyan Tapan (Connectto TV Box) 

Youtube - Noyan Tapan TV

Youtube - Noyan Tapan Live

FB - Noyan Tapan (Նոյյանn Տապան)

FB - Noyan Tapan - Նոյյան Տապան խմբում

Telegram - Noyan Tapan TV

 

Բաժանորդագրվեք Noyan Tapan TV ալիքին եւ դիտեք բոլոր հաղորդումները՝ օգտվելով ամբողջական տեսացանկից հետեւյալ հղումով՝

https://www.youtube.com/c/NoyanTapanLIVE/playlists

 

Բաժանորդագրվեք մեզ/Подписывайтесь

Youtube – https://www.youtube.com/noyantapanlive/

Youtube – https://www.youtube.com/noyantapan

Facebook: https://www.facebook.com/NoyanTapanHolding/

Facebook: https://www.facebook.com/groups/ww.nt.am

Telegram։ t.me/Noyan TapanTV

Twitter: https://twitter.com/noyantapan

 

Հաղորդման ուղիղ հեռարձակման ընթացքում կարելի է զանգահարել եւ հարցեր ուղղել բանախոսներին ամերիկյան 818 967 53 21 եւ հայաստանյան +374 60 35 11 31 հեռ/համարներով, Wiber, WhatsApp +374 55 50 90 75 համարով:

 

«Նոյյան Տապան»-ին աջակցել ցանկացողները կարող են մուտք գործել համապատասխան բաժինը հետեւյալ հղումով. Noyan Tapan TV - YouTube

 

Գովազդի տեղադրման համար՝ գրել contact@nt.am

 

Սիրելի հայրենակիցներ, մենք շատ ուրախ ենք տեսնել ձեր գրառումները եւ քննարկումները, սակայն հայհոյանքները ջնջվելու են, իսկ գռեհիկ գրառումների հեղինակները արգելափակվելուեն։

 

#noyantapantv #Նոյյանտապան #ноянтапантв #Արցախ #Арцах #NoyanTapan  #НоянТапан #Armenia #Հայաստան #Армения #նոյանտապան #karabakh #Нагорный_Карабах #нагорныйкарабах

 

«Նոյյան Տապան» լրատվական կենտրոն («ՆՏ Հոլդինգ»)

Հայաստան, Երեւան, 0009, Իսահակյան 28

Հեռ․+374 60 351122, +374 60351123, +1 818 967 5677

էլ․փոստ` contact@nt.am

Կայք՝ www.nt.am

Նոյյան տապան  -   Քննարկում